Obchodní podmínky

košík je
prázdný
Nákupní košík
Nákupní košík
english

Novinky

16.10.2018

20.09.2018
 
SmartBox je jedinečný reklamní produkt, který zaručí efektivní šíření reklamy Vaší firmy.
Darujte svým zákazníkům toto výjímečné PF balení pro rok 2019.
 
08.12.2016

Obchodní podmínky


Věnujte prosím pozornost Obchodním podmínkám a Reklamačnímu řádu. Odesláním objednávky potvrzujete souhlas s těmito Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem. Obchodní podmínky a Reklamační řád se tímto stávají závazné pro obě smluvní strany. Bez souhlasu nelze Vaši objednávku odeslat. Smluvními stranami se rozumí na jedné straně odběratel (zákazník) a dodavatel (firma Smart Product Solution s.r.o.).

Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Ta vzniká v momentě zaplacení částky za zboží uvedené v objednávce na účet dodavatele. Při platbě na dobírku kupní smlouva vzniká okamžikem předání zásilky se zbožím uvedeným v objednávce dopravci. Při osobním odběru vzniká kupní smlouva v momentě odebrání zboží uvedeného v objednávce ve výdejním místě.

Ceny zboží jsou uvedené včetně DPH a PHE.


Objednávky přijaté v pracovní dny vyřizujeme zpravidla následující pracovní den. Objednávky s platbou předem na účet odesíláme zpravidla následující den od připsání peněz na účet dodavatele. Běžná doba dodání je zpravidla 2-3 dny.

Dodavatel si vyhrazuje právo navrhnout rozdělení zboží z jedné objednávky do několika zásilek s ohledem na váhu, rozměry a vlastnosti zboží. Výhodou je, že rozdělení zásilky do více samostatných balíků může být v konečném důsledku cenově výhodnější.


Rozdělení zásilky může prodejce navrhnout také při nedostupnosti některého objednaného zboží. O rozdělení zásilky, nebo změně dopravce, bude objednatel vždy předem informován a bude mu zaslán nový náhled upravené objenávky, Objednávka bude odeslána jen se souhlasem odběratele (zákazníka).

Prodejce si také vyhrazuje právo na změnu dopravce, pokud to charakter, rozměr, nebo váha zboží vyžaduje.

V objednávkách je možné provádět změny až do doby faktického zahájení balení zásilky. Upozorňujeme, že každá změna může odeslání objednávky pozdržet, jelikož se při každé změně objednávka vrací na začátek přípravného a balícího procesu. Pokud již není možné v objednávce dělat změny, budete o této skutečnosti informováni emailem nebo telefonicky v případě, že jste nějaké změny požadovali. Změna objednávky zdrží její odeslání obvykle o jeden pracovní den.

Při platbě předem na účet je zboží odesláno až po faktickém připsání peněz na účet dodavatele. Není tedy nutné zasílat výpisy o převodu peněz. Objednávka nebude odeslána přednostně, pakliže nejsou peníze připsány na účtu dodavatele.

Pokud si objednatel nevyzvedne objednanou zásilku, nebo nezruší včas svou objednávku, vzniká dodavateli nárok na úhradu dopravného (poštovného) a ostatních nákladů ve skutečně uhrazené výši (dopravci, poště, balné, převod peněz, administrativní zpracování). Dodavatel si vyhrazuje právo požadovat náhradu a s tím spojené náklady dle platného ceníku dopravní společnosti PPL CZ, s. r. o., nebo dle platného ceníku České pošty, s.p.. Ceník je uveřejněn na internetových stránkách a jeho platnost se vztahuje k době odeslání zásilky a to včetně veškerých nákladů na vymáhání dopravného (doporučené dopisy, soudní výlohy apod.) a včetně všech ostatních nákladů (balné, administrativní zpracování atd). Ceník může být prodávajícím z důvodu administrativního zjednodušení stanoven na jednotnou cenu 250,- s DPH. Za každý započatý den vzniklé pohledávky se účtuje penále ve výši 0,05 % z dlužné částky.

DOPRAVA ZBOŽÍ



Při převzetí zboží doporučujeme zkontrolovat, zda je obal i výrobek nepoškozený. Tuto možnost má odběratel při převeztí zásilky od dopravce (u balíku PPL je možná pouze kontrola obalu). Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná. Děkujeme za pochopení.

Jak postupovat když:


» je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

V případě, že jste již zásilku převzali, obal není poničen, ale zboží jeví známky mechanického poškození, doporučujeme co nejrychleji kontaktovat linku přepravce, který vám zboží přivezl. Číslo na tuto linku naleznete vždy na stránkách přepravní společnosti. Dopravce odveze zboží zpět dodavateli. V takovém případě prosíme také o kontaktování naší firmy na tel +420 777 757 281. Rádi Vám pomůžeme situaci vyřešit a poradíme Vám nejrychlejší způsob vyřízení reklamace. Doporučujeme také při rozbalování pořizovat fotozáznam způsobu balení a výplně balíku. Pokud bude zboží poškozeno, uchovejte pro reklamační řízení všechny obaly a polepky balíku.

V případě, že tato situace vznikla u dopravce Česká pošta, trvejte na sepsání zápisu o poškození balíku na pobočce pošty, která Vám balík doručovala. Pro urychlení vyřízení reklamace nám můžete zaslat oskenovaný zápis. Jakmile obdržíme zápis o reklamaci, zašleme Vám buď nové zboží, nebo dle dohody vrátíme peníze na Váš účet. Je taktéž možné, že Vám pošta ihned uhradí způsobenou škodu. V takovém případě odesíláme nové zboží na dobírku bez poštovného.

V případě, že tato situace vznikla u dopravce PPL nebo PPL Sprint, nahlašte poškození telefonicky na linku přepravce a zašlete mu fotodokumentaci poškození a způsobu balení. Přepravce sám vyhotoví zápis o reklamaci a informuje nás. Jakmile obdržíme zápis o reklamaci zašleme Vám nové zboží, nebo dle dohody vrátíme peníze na Váš účet. Následující kroky už vyřešíme sami dopravcem.

Poškozené zboží doporučujeme nahlásit dopravní společnosti nejpozději do tří dnů od převzetí zásilky od dopravce. Na pozdější oznámení poškozené zásilky nebude brán zřetel a výměna či vrácení zboží po uplynutí této doby již nebude z naší strany možná.

» zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Přestože proces balení a kompletace zásilek prochází kontrolou, může ve vyjímečných případech dojít k selhání lidského faktoru. V žádném případě se nejedná o záměr. Pokud se stane, že obdržíte nekompletní zásilku nebo Vám bylo doručeno jiné zboží, než jste si objednali, kontaktujte nás prosím na tel. +420 777 757 281.


Způsoby dopravy a převzetí zboží


Osobní vyzvednutí


Zboží si můžete vyzvednout osobně na adrese Michal Kovařík, Nádražní 1261, Kuřim 66434. Zboží bude připraveno k odběru nejpozději do 5 pracovních dnů od Vaší objednávky. O dostupnosti zboží Vás budeme informovat e-mailem. Zboží je třeba vyzvednout do 5 pracovních dnů od jeho vyskladnění. Tato doba začíná plynout následující pracovní den od obdržení potvrzující e-mailové zprávy, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Při odběru zboží je nutné mít s sebou námi zaslanou objednávku nebo proformafakturu, urychlí to proces vydání objednávky. Následující pracovní den po vyzvednutí objednávky, obdržíte emailem originál faktury, který zároveň slouží jako doklad o zaplacení. Platbu již znovu neprovádějte. Při osobním odběru není možné platit platební kartou. Platbu lze uhradit převodem na účet dodavatele.

Česká pošta - Balík na poštu


Balík do 30 kg pošta doručí do druhého dne na kteroukoli z 2 600 pošt po celé ČR, kterou si sami vyberete. Můžete si tak vybrat poštu blízko bydliště, zaměstnání, nebo třeba v nákupním centru. Balík si zde můžete vyzvednout, až se Vám to bude hodit, maximálně však do 7 dnů. Česká pošta garantuje přepravu a uložení zásilky na vybranou pobočku následující pracovní den po podání pro všechny Balíky Na poštu podané do 15 hodin. Balík Na poštu je tedy připravený k vyzvednutí na Vámi vybrané poště následující den po dni podání již od 12 nebo 15 hodin. Tato informace Vám bude sdělena v avízu (SMS/e-mail). O připravenosti zásilky k vyzvednutí budete informováni pouze elektronickou formou. Klasickou papírovou výzvu již ve schránce nenajdete. Na poštovní přepážce se prokažte dokladem totožnosti a sdělte přepážkové pracovnici buď číslo balíkové zásilky, které jste obdrželi v SMS nebo emailu, nebo sdělte svoje mobilní telefonní spojení, nebo emailovou adresu (resp. spojení, na které Vám byla avizována zásilka). Tímo se prokážete, že zásilka opravdu patří Vám. Za ztrátu, poškození nebo úbytek obsahu pošta odpovídá až do výše udané ceny. Minimální rozměry balíku jsou 15 cm x 10,5 cm (válcovitý tvar 15 x 3,5 cm). Maximální délka Balíku Na poštu nesmí přesáhnout 240 cm, součet všech rozměrů nesmí činit více než 300 cm (rozměry balíku nepravidelných tvarů se posuzují obdobně).Sledujte on-line svou zásilku na stránkách České pošty.

Česká pošta - Balík do ruky


Česká pošta garantuje doručení balíku přímo do rukou adresáta již následující pracovní den. Adresát je informován o převzetí balíku do přepravy prostřednictvím SMS nebo e-mailem. Průběžný stav doručování může adresát i odesílatel neustále sledovat v systému Track and Trace. V ceně služby je zahrnuta odpovědnost za obsah balíku až do výše 50 000 Kč. V případě Vaší nepřítomnosti na uvedené adrese je balík uložen na blízké poště, kde si ho může vyzvednout, kdykoli se Vám to hodí. Máte možnost volby garantovaného času dodání nejpozději do 10/12/14 hodin následujícího pracovního dne po dni podání. V lokalitách s prodlouženou dobou doručování Vám zásilku doručíme až do večerních hodin. Minimální rozměry balíku jsou 15 cm x 10,5 cm (válcovitý tvar 15 x 3,5 cm). Délka balíku nesmí přesahovat 240 cm. Součet délky, šířky a výšky zásilky pravidelných tvarů nesmí být větší než 300 cm. V případě neskladných zásilek se účtuje příplatek. Sledujte on-line svou zásilku na stránkách České pošty.

Balík PPL


PPL rozváží zboží až do váhy 50 kg. Cena poštovného 99 Kč nebo 119 Kč je platná do váhy maximálně 35kg. V rozmezí vah 35 - 50 kg bude cena stanovena individuálně dle ceníku PPL. O této ceně budete neprodleně informování a zboží bude odesláno jen s Vašim souhlasem. Pokud to charakter zboží umožňuje, je výhodnější objednávku rozdělit na více menších balíků. Rozvoz je stanoven ve všední dny od 8:00 do 21:00 hod. Při výběru dopravce PPL si můžete zvolit typ adresy "Firemní". Při výběru tohoto druhu adresy Vám bude jeden pracovní den před doručením odeslán informační email o předání zásilky dopravci a současně obdržíte číslo balíku. Při výběru druhu adresy "Soukromá" Vám bude jeden pracovní den před doručením odeslán informační email o předání zásilky dopravci a současně obdržíte číslo balíku. V den doručení Vás bude telefonicky kontaktovat řidič a dohodne přibližnou hodinu dodání. Pokud Vás řidič nezastihne na místě určení při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí Vám zásilku následující pracovní den. U společnosti PPL je taktéž možno platit platební kartou (viz podmínky PPL). Sledujte on-line svou zásilku na stránkách PPL.

Zásilka PPL Sprint


Tento způsob dopravy je určen především pro přepravu těžkých a neskladných předmětů a paletovou přepravu. Zásilka bude doručena na adresu, kterou zadáte do formuláře objednávky. Dopravu výrobků při váze nad 30 kg, výšce nad 60 cm a délce nad 80 cm zajišťujeme na europaletě. Zvýšené náklady za přepravu europalety hradí v tomto případě naše firma. Mějte prosím připravené místo, na které bude zboží z europalety přeloženo, aby si řidič europaletu mohl odvést (popřípadě můžete mít připravenou jinou europaletu na výměnu). K váze výrobku je nutno připočítat váhu europalety, která je cca 15kg. Pokud si nevíte rady s výběrem dopravy a váhou, vyberte ve formuláři objednávky základní dopravu PPL Sprint a vyberte způsob platby. Administrátor Vaši objednávku zpracuje, způsob dopravy upraví a upravenou objednávku Vám odešle k odsouhlasení. Tuto specializovanou dopravu je nutné objednat jeden pracovní den dopředu. Mějte proto prosím strpení s termínem doručení. V tomto případě nelze platit za doručené zboží platební kartou u řidiče. Sledujte on-line svou zásilku na stránkách PPL.

Ceny za jednotlivé druhy přepravy (ceny jsou platné pro celou ČR)

ČESKÁ POŠTA - BALÍK NA POŠTU, platba předem na účet (95 Kč s DPH)
ČESKÁ POŠTA - BALÍK NA POŠTU, platba na dobírku (105 Kč s DPH)
ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY, platba předem na účet (95 Kč s DPH)
ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY, platba na dobírku (105 Kč s DPH)
PPL - do 35 kg, platba předem na účet (109 Kč s DPH)
PPL - do 35 kg, platba dobírkou nebo kartou u řidiče (129 Kč s DPH)
Osobní odběr (Kuřim) - zdarma
PPL SPRINT - zásilka 10 - 29 kg (269 Kč s DPH)
PPL SPRINT - zásilka 30 - 49 kg (369 Kč s DPH)
PPL SPRINT - zásilka 50 - 74 kg (469 Kč s DPH)
PPL SPRINT - zásilka 75 - 99 kg (579 Kč s DPH)
PPL SPRINT - zásilka 100 - 149 kg (699 Kč s DPH)
PPL SPRINT - zásilka 150 - 199 kg (899 Kč s DPH)
PPL SPRINT - zásilka 200kg a více (cena stanovena individuálně)

Ceny za jednotlivé druhy plateb (ceny jsou platné pro celou ČR)

PLATBA PŘEDEM NA ÚČET (0 Kč s DPH)

Ceny jsou závislé na způsobu dopravy, váze a ceně přepravovaného zboží.

FAKTURAČNÍ A DODACÍ ÚDAJE

Po výběru zboží a způsobu dopravy a platby následuje vyplnění dodacích a fakturačních údajů. Prosíme věnujte zvýšenou pozornost povinným údajům, zejména e-mailové adrese a telefonnímu číslu. Velmi často se stává, že je některý z těchto údajů zadán špatně. Pokud zadáte chybný email nebo telefonní číslo, může se komunikace zkomplikovat nebo dokonce zcela znemožnit. Omluvte tedy prosím opakované potvrzení kontaktních údajů. Zadané údaje budou využity pouze pro daný nákup.

VÝBĚR ZPŮSOBU DOPRAVY A PLATBY
Zákazníci mají na výběr ze tří způsobů platby:

1. Hotově při osobním odběru
2. Hotově nebo platební kartou (pouze při výběru přepravní společnosti PPL)
3. Převodem na účet

Platbu předem proveďte na základě platebních údajů, které najdete ve spodní části objednávky po fyzické kontrole dostupnosti zboží. Pokyny k provedení platby obdržíte informačním emailem. Při zadávání příkazu věnujte prosím zvýšenou pozornost částce (v žádném případě částku nezaokrouhlujte) a variabilnímu symbolu (číslo objednávky), který je nezbytný pro urychlené identifikování platby. Špatně vyplněné, nebo neúplné údaje oddalují odeslání zásilky. Fakturu obdržíte jeden pracovní den před dodáním zboží jako e-fakturu emailem. Jakmile bude platba připsána na náš účet a požadované zboží na skladě, objednávka se expeduje. Zboží v žádném případě neodesíláme před fyzickým připsání peněz na náš účet. Předpokládaný termín doručení může být ovlivněn připsáním částky na náš účet. Pokud nastane situace, že je zboží vyprodáno, celou částku, nebo její příslušnou část Vám po dohodě vrátíme zpět na účet.

Bankovní spojení
Komerční Banka, č. ú.: 107-3123340287/0100, variabilní symbol: číslo vaší objednávky

Odesláním objednávky souhlasíte s Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem. Následně se Vám zobrazí souhrnné informace o objednávce a na Vámi uvedený e-mail bude odesláno potvrzení o přijetí objednávky. Další potvrzení s dokladem o zakoupení obdržíte po předání zásilky dopravci. Potvrzení bude obsahovat také informaci o předpokládaném termínu doručení zásilky.

OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Osobní údaje našich zákazníků nesdělujeme třetím stranám. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro potřeby obchodu Smart-Box.cz.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY DODAVATELEM

Dodavatel si vyhrazuje právo na zrušení objednávky v případě, že cena zboží se výrazně změnila a zákazník toto neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

ZMĚNY V OBJEDNÁVCE

Typ (druh) výrobku
Pokud máte v objednávce více položek, špatně zadaný typ nebo počet kusů, můžeme objendávku opravit a na nahradit správným počtem nebo typem.

Způsob dopravy
Po vytvoření a odeslání objednávky zákazník již nemůže způsob dopravy měnit. Změnu může provést administrátor na základě písemné žádosti zákazníka.

Platba
Po vytvoření a odeslání objednávky zákazník již nemůže způsob platby měnit. Změnu může provést administrátor na základě písemné žádosti zákazníka

Termín dodání
Pokud se Vám nehodí navržený termín dodání, je možné se přímo při dodávání zboží domluvit s dopravní společností na náhradním termínu. Můžete také požádat administrátora internetového obchodu o odložení odeslání.

V objednávkách je možné provádět změny až do doby faktického zahájení balení zásilky. Upozorňujeme, že každá změna může odeslání objednávky pozdržet, jelikož se při každé změně objednávka vrací na začátek přípravného a balícího procesu. Pokud již není možné v objednávce dělat změny, budete o této skutečnosti informováni emailem nebo telefonicky v případě, že jste nějaké změny požadovali. Změna objednávky zdrží její odeslání obvykle o jeden pracovní den.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

U přebíraného zboží se prosím přesvědčte, že odpovídá objednanému zboží a není mechanicky poškozeno. V opačném případě zásilku nepřebírejte a kontaktujte nás. Na pozdější reklamace nebude brán ohled. Přepravci svým podpisem stvrzujete, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou.

Pokud si objednatel nevyzvedne objednanou zásilku, nebo nezruší včas svou objednávku, vzniká dodavateli nárok na úhradu dopravného (poštovného) a ostatních nákladů ve skutečně uhrazené výši (dopravci, poště, balné, převod peněz, administrativní zpracování). Dodavatel si vyhrazuje právo požadovat náhradu a s tím spojené náklady dle platného ceníku dopravní společnosti PPL CZ, s. r. o., nebo dle platného ceníku České pošty, s.p.. Ceník je uveřejněn na internetových stránkách a jeho platnost se vztahuje k době odeslání zásilky a to včetně veškerých nákladů na vymáhání dopravného (doporučené dopisy, soudní výlohy apod.) a včetně všech ostatních nákladů (balné, administrativní zpracování atd). Ceník může být prodávajícím z důvodu administrativního zjednodušení stanoven na jednotnou cenu 250,- s DPH. Za každý započatý den vzniklé pohledávky se účtuje penále ve výši 0,05 % z dlužné částky.

ZÁRUKA

Na zboží z obchodu Smart-box.cz se vztahuje záruční doba stanovená platným občanským zákoníkem. Pokud je zboží zakoupeno pro další obchodní účely nebo podnikatelskou činnost, řídí se tento nákup obchodním zákoníkem. Všechno prodávané zboží má servisní zastoupení v ČR. Přesný postup pro uplatnění záruky najdete na samostatné stránce Reklamace. Zboží je možné taktéž reklamovat na adrese Michal Kovařík, Nádražní 1261, Kuřim 66434.

ODSTOUPENÍ ZÁKAZNÍKA OD KUPNÍ SMLOUVY

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a písemně v elektronické podobě uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.

Pozn.: Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti nebo na provozovně. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Toto oznámení zašle kupující taktéž společně s vráceným zbožím. Zásilky, u kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesílateli. Ustanovení tohoto odstavce se nevztahuje na obchodníky, kteří nakoupili zboží v rámci svých podnikatelských aktivit, a na zákazníky, kteří zboží zakoupili osobně v provozovně dodavatele.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše (rozumí se celou objednávku), co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Zboží by mělo být zasláno doporučeně a pojištěné, pro případ poškození přepravcem. Zboží prosím nezasílejte na dobírku, nebude převzato. V případě, že je zboží vráceno prodávajícímu v jiném než neporušeném stavu, může prodejce požadovat náhradu, zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, opotřebení zboží apod.). Kupující vrací zboží na své náklady na adresu prodávajícího, tj. Smart Product Solution, Na Vyhlídce 1614, 66434 Kuřim. Z kupní ceny, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc odečíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (např. náklady na převod peněz, administrativní úkony atd). Ceník může být prodávajícím z důvodu administrativního zjednodušení stanoven na jednotnou cenu 120 Kč,- s DPH.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv:
- na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
- na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího,
- na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
- na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li kupující jejich originální obal,
- na dodávku novin, periodik a časopisů, spočívajících ve hře nebo loterii.